جت پرینتر پرتابل چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

جت پرینتر پرتابل

اگر یک گارگاه یا کارخانه صنعتی داشته باشید حتما با جت پرینتر و مخصوصا جت پرینتر پرتابل آشنایی دارید. این محصول می‌تواند در بسته بندی و فروش محصولات مختلف به شما کمک کند. جت پرینتر دستی حتی برای مغازه ها و فروشگاه های کوچک هم بسیار کاربردی است. چرا که به کمک آن می توانید اطلاعات مختلف و مورد نیاز مشتریان را روی محصولات چاپ کنید. در این نوشته تک الکترونیک با هم نگاهی می اندازیم به جت پرینتر پرتابل و ویژگی ها و مزایای آن رابا همدیگر مرور خواهیم کرد.

جت پرینتر پرتابل چیست؟

جت پرینتر پرتابل نوعی از جت پرینتر است که کار چاپ روی سطوح مختلف را انجام می دهد و به کمک آن می توانید اطلاعات مختلف و کاربردی را روی بسته بندی محصولات انجام دهید. اما قابل حمل بودن و کوچک بودن این محصول آن را به یک محصول مناسب تبدیل کرده است که می توانید با جابجایی از آن برای چاپ رو محصولات مختلف استفاده کنید. در واقع یک اپراتور به جت پرینتر پرتابل می تواند این اطلاعات را روی محصولات مختلف چاپ کند. قابل حمل بودن این جت پرینتر ویژگی اصلی آن است. کار با جت پرینترهای دستی بسیار راحت می باشد و به مهارت خاصی برای استفاه از آن نیاز نخواهید داشت.

مزایای استفاده از جت پرینتر پرتابل

استفاده از جت پرینترهای پرتابل مزیت های بسیار زیادی دارد. مهم ترین ویژگی آن قابل حمل بودنش است. علاوه بر این مزایای زیر مواردی هستند که ممکن است برای شما هم کاربردی باشند.

استفاد از نمایشگر در جت پرینتر پرتابل

اکثر جت پرینترهای پرتابل دارای یک نمایشگر هستند که به کمک آن می توانید از وضعیت دستگاه با خبر شوید. همانند صفحه نمایش گوشی های هوشمند این نمایشگرها هم اطلاعات خاص و ویژه ای را به کاربران نمایش می دهند. داشتن یک نمایشگر که بتواند اطلاعات مربوط به چاپ را در اختیار شما قرار دهد بسیار مفید است. به کمک این نمایشگر می توانید وضعیت چاپ و خود دستگاه را رصد کنید.

کیفیت چاپ جت پرینتر

کیفیت چاپ مناسب

کیفیت چاپ در جت پرینترهای دستی بسیار بالا و مناسب است به صورتی که جوابگوی نیاز اکثر کاربران می باشد. کیفیت چاپ یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب محصول نهایی می باشد. البته در برخی از موارد این کیفیت مورد نیاز نمی باشد. اگر چه نوع جوهر مورد استفاده در چاپ هم می تواند تا حد زیادی روی کیفیت نهایی تاثیر گذار باشد. اما عامل بسیار تعیین کننده در این مورد جنس و کیفیت خود دستگاه می باشد. در نوشته ای جداگانه انواع جوهر چاپ را مورد بررسی قرار داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست. هر چه رزولوشن چاپ بالاتر باشد، کیفیت نهایی چاپ بیشتر خواهد شد.

فضای ذخیره سازی

برخی از شرکت ها و کارگاه ها کالاها و محصولات مختلفی را به بازار عرضه می کنند. بنابراین مجبور هستند که به صورت مداوم اطلاعات ذخیره شده در دستگاه جت پرینتر را تغییر دهند. در این حالت داشتن حافظه جانبی که بتواند اطلاعات و فرمت های مختلف را ذخیره کند،بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. این ویژگی کمک می کند که نیاز شرکت های بزرگ به سایر تجهیزات و وسایل اضافی از بین برود. اکثر جت پرینترهای پرتابل از کارت حافظه اس دی پشتیبانی می کنند که می تواند امتیاز بسیار مناسبی برای آن ها به حساب بیاید.

سرعت چاپ

سرعت چاپ یکی از معیارهای مهم است که در انتخاب جت پرینتر باید به آن توجه داشته باشید. این ویژگی در چاپگرهای معمولی هم حائز اهمیت می باشد. جت پرینتر دستی مدل MH3010 را می توانید به صورتی تنظیم کنید که در سرعت های مختلف کارایی بالایی داشته باشد. سرعت چاپ دستگاه هر چه بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. اما می تواند سرعت بسته بندی محصولات شما را بیشتر کند و در بلند مدت می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

مدیریت

مدیریت جت پرینترهای پرتابل از راه های مختلفی ممکن است. برخی از آن ها از سیستم های خاصی برای مدیریت استفاده می کنند. در حالیکه اکثر جت پرینترها دارای نرم افزارهای اندرویدی می باشند که به کمک آن به راحتی می توانید کار مدیریت جت پرینتر را انجام دهید. استفاده از نرم افزاهای ویندوزی و آی او اس هم می تواند بسیار کاربردی باشد.

باتری

داشتن باتری یکی از بزرگ ترین مزیت های جت پرینترهای دستی می باشد که می تواند کارایی آن را به طور چشمگیری افزایش دهد. هر چه ظرفیت باتری جت پرینتر پرتابل بالاتر باشد استفاده مداوم از آن راحت تر است و بسته بندی وسایل را راحت تر و ساده تر می کند. باتری بهتر و با ظرفبت بیشتر می تواند فرایند بسته بندی را سرعت ببخشد.

وزن

هر چه وزن جت پرینتر پرتابل کمتر باشد استفاده از آن راحت تر است و اپراتور استفاده کننده از آن توانایی بیشتری برای بسته بندی محصولات خواهد داشت. وزن کمتر حمل و جابجایی پرینتر را راحت تر می کند. جت پرینترهای دستی سبک ترین نوع جت پرینترها می باشند.

پشتیبانی از زبان های مختلف در جت پرینتر پرتابل

پشتیبانی از زبان های مختلف

یکی از ویژگی های مهم انواع جت پرینتر، امکان پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی می باشد. پشتیبانی از زبان فارسی که نیاز به توضیح ندارد و هر محصولی که در داخل ایران به فروش می رسد باید به کمک زبان فارسی علامت گذاری و تاریخ زنی شوند. اما برای شرکت ها و مجموعه هایی که محصولات خود را به خارج از کشور صادرات می کنند، نیاز است که محصولات خود را به زبان هایی دیگر تاریخ زنی کنند. در نتیجه استفاده از جت پرینترهایی که از بیش از یک زبان پشتیبانی می کنند می تواند مفید باشد و هزینه های شما را کاهش دهد.

در این نوشته به بررسی جت پرینترهای دستی یا پرتابل پرداختیم و سعی کردیم ویژگی ها و مشخصات مختلف آن را زیر ذره بین بگذاریم تا اطلاعات جامعی در مورد آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. برای مشاوره خرید و آشنایی بیشتر با محصولات ما می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

اشتراک گزاری مطلب
جدیدترین محصول

ما یک محصول جدید بی سیم تولید کردیم !

جت پرینتر وای فای
جدیدترین مطالب
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست